PISMA BRALCEV 

september '22

Zavajajoče reklame

Reklame srečujemo praktično na vsakem koraku in mnoge od njih pritegnejo našo pozornost – kar je seveda tudi namen oglaševalcev. V tem niti ni nič spornega. Težava nastane, ko so reklame zavajajoče in obljubljajo neuresničljivo z lažnimi navedbami, ki hitro zapeljejo potrošnika v nakup, po katerem običajno sledi razočaranje. Obstoječa zakonodaja je sicer lepo napisana in teoretično omogoča marsikaj, vendar pa je v praksi skorajda nemogoče dokazati, uveljaviti in izterjati nastalo škodo, kar vsi ti lažnivi oglaševalci še kako dobro vedo. To sem tudi sam dodobra izkusil.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media