Sprostitev, raztezanje in krepitev ...

Dobro počutje | okt. '08

 

Savina Vybihal

Gibanje_Savina_1Kot vedno vas najprej usmerjam v pravilno dihanje. Preden začnete z vajami, desetkrat enakomerno in umirjeno vdihnite in izdihnite skozi nos. Ob tem sedite ali stojte z vzravnano hrbtenico, sproščenimi rameni in nogami, ki naj bodo rahlo narazen ter trdno v stiku s tlemi.

Pretegovanje, raztegovanje in, če hočete po otroško, zviranje. Njegovo blagodejnost ste naši redni rekreativci že večkrat preizkusili. To pa je tudi razlog, da ga spet omenjam. Strokovnjaki namreč pritrjujejo, da je vajo dobro ponavljati najmanj 3 tedne ali 3 mesece, in to vsak dan ter po možnosti ob istem času, da jo resnično začutimo in spoznamo njeno pravo vrednost. Za tovrstno preverjanje učinkov je zviranje ravno pravšnje.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2019 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media