Hrbet in roke ...

Zaradi posebnih razmer je dostop do članka odprt za vse obiskovalce strani.

Dobro počutje | dec. '08

Gibanje_Vybihallahko zelo enostavno, stoje ali sede, sprostimo in tudi okrepimo. V prednovoletnih delovnih dneh se boste s temi vajami zelo olajšali, kot radi rečemo. Obe tokrat prikazani vaji imata skupno dobro lastnost, da ju lahko delate sede ali stoje. Obe sta tudi zelo enostavni in učinkoviti. Če ju boste delali mimogrede, medtem ko boste gledali televizijo, vas bosta le deloma sprostili in okrepili, če pa se ju boste lotili v miru in ob tem še pazili na dihanje, bo učinek čudovit, pa še potrebno število ponovitev bo bistveno manjše, kot če bi bili z mislimi drugje.

Vzravnano sedite. Stopala so čvrsto na tleh, kolena pokrčena do pravega kota, prav tako kolki. Ramena so sproščena. Telo je čim bolj vzravnano. Če je le mogoče, sedite tako, da je hrbet malo stran od naslonjala. Za boljši občutek položite eno roko na prsnico, drugo na trebuh. Roki vam bosta pomagali začutiti pravilen vdih in izdih. Najprej vdihnite tako, da začutite zrak, kako priteka skozi obe nosnici najprej v trebuh, ki se napihne kot balon, potem pa še v zgornji del prsnega koša. Takoj po končanem vdihu počasi in enakomerno izdihnite skozi nos ali rahlo priprte ustnice v obratnem vrtnem redu in se nežno nagnite naprej (slika 2). Se pravi, da pazite, da zrak najprej izdihnete iz zgornjega dela prsnega koša in na koncu še iz trebuha (stisnite trebuh). Potem takoj začnite s novim vdihom in se med njim počasi vzravnajte.

Več v reviji ...


Vaši komentarji


© 2020 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media