S palicami bolj živahno

Dobro počutje | feb. '10

gibanje_vybihal_savina_480
Tokrat bomo vaje delali samostojno z obema palicama. Preden začnete z današnjimi vajami, vam predlagam, da za ogrevanje po kratki hoji ponovite še kako vajo iz prejšnje številke.
Dihanje naj bo skozi nos, povezano in sproščeno. V hladnejših dneh je priporočljivo, da tisti, ki radi migate bolj intenzivno, s šalom zavarujete usta pred morebitnim hitrim in močnim nenadnim vdihom, s katerim bi zrak potegnili globoko v pljuča.
Odmik noge marsikomu povzroča težave, saj zahteva, da sodeluje celotno telo. Močno se oprite na obe palici pred telesom, kot je prikazano na sliki. Odmaknite eno nogo v stran, in to najprej počasi ter ob tem vdihnite, nato nogo počasi spustite in izdihnite. Ritem dihanja in višino dviga noge določite sami. Vajo poskusite narediti različno hitro. Videli boste, da je počasna izvedba veliko bolj zahtevna, kot če vajo delate hitro. Sami boste začutili, kdaj bo vaje dovolj. Takrat spustite palici na tla in dobro pretresite vse telo in naredite nekaj sproščenih kroženj z vsem telesom v obe smeri.

Več v reviji ...


Vaši komentarji


© 2022 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media