Ohranimo gibljivost in vitalnost

Dobro počutje | september '22

Sestavljena vaja, pravilneje rečeno, nežno povezani gibi, ki si sledijo iz enega položaja v drugega in v končni izvedbi v eno samo sestavljeno vajo, lahko pomagajo ohranjati nujno potrebno gibljivost. Sklop vaj je le droben ključ do vitalnosti v vseh življenjskih obdobjih in je namenjen vsem ljudem.

Današnji prispevek je posebnost v sklopu prispevkov na temo gibanja, zato je način gibanja treba predstaviti malce podrobneje. Najpomembnejše vodilo sta mehkoba in nežnost, ki vodita celotno gibanje ob neprekinjenem povezanem dihanju skozi nos. Na ta način gibanje iz ponovitve v ponovitev postaja odločnejše in čvrstejše, lahko bi rekli izrazitejše, a zelo daleč od grobosti. Vajo vedno naredimo vsaj dvakrat najprej v eno in nato še v drugo smer. V premoru ob menjavi smeri pa krožimo z rameni.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2022 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media