Preprečevanje sovražnega govora na spletu 

1. junij 2017

 Evropska komisija in štirje največji družbeni mediji  so pred enim letom objavili kodeks ravnanja za preprečevanje nezakonitega sovražnega govora na spletu. Z njim so se družbe Facebook, Twitter, YouTube in Microsoft zavezale k ukrepanju proti razširjanju takšnih vsebin v Evropi.

Zlasti so se zavezale, da bodo večino upravičenih prijav nezakonitega sovražnega govora pregledale v manj kot 24 urah in da bodo po potrebi odstranile ali onemogočile dostop do takšnih vsebin na podlagi nacionalnih zakonov, ki prenašajo evropske zakone v nacionalno zakonodajo.

 Po ocenah nevladnih organizacij je v 24 državah članicah po enem letu viden velik napredek pri izpolnjevanju svojih zavez. Podjetja so se v 59 odstotkov primerov na prijave nezakonitega sovražnega govora odzvala tako, da so vsebine odstranile. Pred šestimi meseci je bilo teh primerov le 28 odstotkov. Več je bilo tudi pregledanih prijav v 24 urah po objavi (z 40 na 51 odstotkov). Facebook pa je edina družba, ki je v celoti dosega cilj glede pregledovanja večine prijav v enem dnevu. Poleg tega pa Facebook uporabnikom redno pošilja povratne informacije o načinu ocenjevanja njihovih prijav,

V primerjavi z razmerami pred šestimi meseci so informacijska podjetja izboljšala obravnavo prijav državljanov in jih obravnavajo enako kot prijave organizacij. Kljub temu še prihaja do razlik in še vedno se odstrani manj vsebin, kadar prijava prihaja od javnosti.

Evropska komisija od informacijskih podjetij pričakuje še več izboljšav zlasti pri preglednosti meril za analizo označenih vsebin in izboljšanju kakovosti povratnih informacijah za uporabnike.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media