Pojdite na kavo in prispevajte za nakup toplih obrokov

1. junij 2021

Danes se začenja globalna pobuda „Recite živjo”, ki bo do 6. junija potekala po vsem svetu. Cilj pobude, ki jo organizira podjetje Julius Meinl in ima tudi dobrodelno noto, je z drobnim trenutkom naključne prijaznosti omiliti posledice epidemije.

 Pobudi se je pridružilo več kot šestdeset kavarn po vsej Sloveniji, v katerih obiskovalci ob vsakem naročilu kave Julius Meinl prejmete kuponček za brezplačno kavo. Kuponček lahko podarite prijatelju ali neznancu ali pa komu, ki și kavice sam ne more privoščiti in s tem drobnim dejanjem pozornosti nekomu polepšate dan. Podjetje Julius Meinl Slovenija za vsak kuponček, ki gre naprej, prispeva 5 centov društvu Humanitarček za nakup toplih obrokov za starostnike, ki živijo pod pragom revščine. Pesnik in pisatelj Feri Lainšček je v podporo drobnim dejanjem naključne prijaznosti prispeval svojo pesem z naslovom "Kako je ljubezni ime."

Najbolj pogrešali klepet ob kavi 

Dunajska pražarna kave Julius Meinl je pripravila raziskavo, v kateri je  sodelovalo po 1000 ljudi iz štirih evropskih mest: Londona, Milana, Bukarešte in z Dunaja. Kar 69 odstotkov vprašanih je povedalo, da so med pandemijo najbolj pogrešali kavico in klepet s prijatelji. Ljudi, ki so v povprečju manj kot enkrat tedensko spregovorili z neznancem, je bilo prej 14 odstotkov, od začetka pandemije pa se je njihovo število povečalo na skoraj četrtino prebivalstva. V raziskavi je 36 odstotkov sodelujočih potrdilo, da so po sprostitvi ukrepov bolj pripravljeni začeti pogovor z neznancem, saj so sami pogrešali družabnost in se zaradi težke skupne izkušnje počutijo bolj povezani z drugimi ljudmi. Pogovor z neznancem bi najverjetneje začeli v trgovini ali v kavarni.


Vaši komentarji


© 2021 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media