Na Zpizu spet sprejemajo stranke osebno

15. junij 2021

Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije (Zpiz) bo od jutri, 16. junija, dalje postopoma ponovno sprejemal stranke, praviloma ob predhodnem naročanju in ob upoštevanju preventivnih zaščitnih ukrepov (obvezno nošenje mask, spoštovanje varnostne razdalje, razkuževanje rok, ipd.) na vseh območnih enotah in izpostavah.

Dovoljeni bodo tudi fizični obiski strank v prostorih zavoda na podlagi predhodnega naročila preko enotnega klicnega centra (EKC). Nenaročene stranke pa bodo sprejeli v primerih, ko je to zaradi vodenja postopkov in uveljavljanja pravic stranke nujno potrebno in nimajo znakov okužbe.

Telefonske številke enotnega klicnega centra (EKC):

01 4745 903 - Informacije o uveljavljanju pravic s področja pokojninskega zavarovanja;

01 4745 904 - Informacije o uveljavljanju pravic s področja invalidskega zavarovanja;

01 4745 905 - Informacije o uveljavljanju pravic s področja mednarodnega zavarovanja;

01 4745 908 - Informacije o vključitvi v zavarovanje (izpisi obdobij zavarovanja v RS); 

01 4745  906 - Informacije glede posredovanja podatkov o osnovi na obrazcih M4 in REK;

01 4745 901 - Informacije o odtegljajih od pokojninskih prejemkov;

01 4745 902 - Informacije o nakazovanju pokojninskih prejemkov. 

Stranke lahko zahtevke vlagajo z uporabo elektronskih storitev na naslovu www.zpiz.si (storitev eVloge za VSE brez uporabe digitalnega podpisa, Moj eZpiz za zavarovance in uživalce pravic, Moj BiZPIZ za organizacije) ali po pošti na naslov: ZPIZ, Kolodvorska 15, Ljubljana ter jih oddajajo v nabiralnik ob vhodu v prostore zavoda.

Od 16. junija dalje bodo uradne ure zavoda ob ponedeljkih med 8. in 12. uro ter med 13. in 15. uro, v sredo med 8. in 12. uro ter med 13. in 17. uro in v petek  med 8. in 13. uro.

Ob ponedeljkih in sredah od 12. do 13. ure ter v poslovnem času ob torkih in četrtkih, lahko stranke oddajajo vloge z uporabo elektronskih storitev na naslovu www.zpiz.si. Informacije dajejo tudi po telefonu v poslovnem času, in sicer v ponedeljek, torek in četrtek med 8. in 15. uro, v sreda med 8. in 17. uro in v petek med 8. in 13. uro.

Objavili so tudi novo storitev eVloge za VSE, ki strankam omogoča preprosto pripravo in oddajo elektronskih vlog tudi, če nimajo digitalnega potrdila. Storitev eVloge za VSE je namenjena vsem strankam, ki so doslej vloge izpolnjevale na papirju in jih oddajale po pošti ali v prostorih zavoda. Storitev eVloge za VSE strankam omogoča, da lahko vlogo preprosto in varno oddajo tudi če nimajo digitalnega potrdila.

Izvedenski organi zavoda pa od 1. junija že naročajo zavarovance na senate invalidskih komisij, izvedenci pa opravljajo obiske na domovih in v domovih starejših občanov (DSO).


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media