Trgovcem za dostavo ni mar

dec. '15

Prav razvadili smo se že, da hodimo v trgovine do poznega večera ali celo v nedeljo dopoldne. Tako se niti ne zavedamo, da priti do svežega kruha ali nujno potrebnih živil marsikomu pomeni prav težko nalogo. V mislih imamo ljudi, ki živijo sami, pa zaradi bolezni ali starostnih težav težko hodijo. Brez tuje pomoči ne morejo iz stanovanja, kar pomeni, da morajo prositi sorodnike ali sosede oziroma poklicati taksi, da jih pelje na tržnico, v trgovino in po drugih opravkih.

Koliko lažje bi bilo zanje, če bi po telefonu naročili želene potrebščine v njihovi priljubljeni trgovini, voznik bi jih prinesel v stanovanje, kjer bi poravnali račun in morda oddali nov spisek. Žal pa pri nas take možnosti ni, če ne uporabljate računalnika in ne naročate po spletu.

Mercator je edini med velikimi trgovci, ki kupljeno blago dostavlja na dom, vendar je potrebščine treba naročiti v spletni trgovini. Če strankin račun znaša nad 20 evrov, je dostava brezplačna (vsaj do konca leta), lahko pa stranke naročeno blago same prevzamejo v določenih hipermarketih. Kot so sporočili, potrebujejo točne podatke o kupcu in dokazilo, da je nekdo blago res naročil (prijava v sistem, obrazec), zato se za naročanje po telefonu še niso odločili. Predlagajo pa, da za starejše naročajo sorodniki, znanci ali socialni delavci in za dostavo navedejo naslov osebe, ki storitev potrebuje (če je le dovolj premična, da lahko pri vratih prevzame dostavljeno).

Po spletu lahko živila naročite tudi v ljubljanskem E.Leclercu. Trgovski center je sicer na Rudniku, nakupljeno pa že po dveh urah prevzamete na Letališki cesti.

Svetla izjema pa je Pekarna Rž iz Dola pri Ljubljani (Zajelše). Že več kot 15 let njihovi rumeni kombiji, ki so preurejeni v mobilne prodajalne, vozijo kruh, pecivo in pekovske izdelke po osrednji Sloveniji, po delu Gorenjske (Medvode, Vodice, Škofja Loka, Kranj, Preddvor), po delu Notranjske (Kamnik pod Krimom, Rakitna, Blatna Brezovica, Vrhnika, Horjul), po delu Dolenjske (Smrjene, Ribnica, Šmarje-Sap, Grosuplje, Gabrovka, Čatež, Trebnje) in po delu Zasavja (Litija, Šmartno pri Litiji, Sava, Polšnik). Kot pravijo v podjetju, imajo od 600 do 800 strank vsak dan, med njimi so pretežno starejši ljudje. Blago kupijo od prodajalca, ki se v njihovem kraju ustavi dvakrat na teden. Lahko pa se stranke tudi po telefonu naročijo na dostavo.

Po mnenju naše bralke velja pohvaliti tudi Sadovnjak Resje pri Podvinu, ki spada h Kmetijsko-gozdarski zadrugi Sava Lesce. Čeprav naročilo ni bilo veliko, so ji jabolka pripeljali v Ljubljano, prinesli v stanovanje in dostave niso zaračunali.

A. Ž.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media