Kraljica ženske omare – obleka

Prosti čas | marec '22

USTVARJALNICA

Star pregovor pravi, da ni pomembno le imeti, pomembno je tudi znati. Znati odsluženim ali nerabljenim rečem nadeti novo podobo postaja v svetu vse bolj priljubljen trend. Recikliranje oziroma preoblikovanje je odlična sprostitev za dušo, ki nam in našemu okolju pričara sveže optimistične zgodbe. Občutek, da smo za skoraj nič denarja ustvarili všečen izdelek, pa je seveda neprecenljiv.

Nekoč je živela kraljica … se začnejo mnoge pravljice. Nekoč je živela tudi obleka, ki je bila kraljica ženske garderobe, dokler niso ženske oblek in kril domala v celoti zamenjale s hlačami. Zakaj? Pisatelj Demetri Marchessini v knjigi Ženske v hlačah piše, da je bila ideja hlač pred desetletji prenesena iz fenomena feminizma, dokazovanja enakopravnosti in uspešnosti z moškimi. Danes je vse več vsestransko uspešnih žensk, ki se jim ni treba dokazovati z vizualno podobo, povzeto po moških. In dodaja, da so ženske postale podložnice hlač, saj jih ob utemeljitvah, da so najbolj praktične, da jih ne zebe, da ne marajo kazati nog ..., videvamo izključno v hlačah tako poleti in pozimi, v petek in svetek, na porokah in pogrebih. Marchessini trdi, kako ženske globoko v sebi vedo, da so v hlačah videti manj ženstvene, pa jih kljub temu nenehno nosijo, in zakaj je tako, razloži tudi po psihološki plati. Vendar je to že druga tema.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2022 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media