Brezplačni zdravstveni telefon vedno na voljo

11. januar 2018

Od lanskega aprila, ko so na Dunaju uvedli brezplačni zdravstveni telefon, na katerem lahko uporabniki kadarkoli dobijo nasvet glede zdravstvenih težav, so zabeležili že 20.000 klicev. Največ uporabnikov je potrebovalo nasvet zaradi glavobolov, bolečin v hrbtu, vrtoglavice, izpuščajev ali bruhanja. Skoraj tisoč klicateljev so napotili na urgenco, v 700 primerih so jih po telefonu povezali z zdravniki. Šestim odstotkom uporabnikov pa so zdravstveni delavci po telefonu svetovali, kako si lahko pri manjših težavah pomagajo sami.  

 Diplomirani zdravstveni tehniki so na telefonski številki dosegljivi 24 ur na dan vse dni v tednu. Vsakega klicatelja vprašajo po kraju bivanja, starosti in spolu. Po opisu simptomov ocenijo nujnost primera, nato pa jim svetujejo, ali potrebujejo zdravniško pomoč. Obenem jim posredujejo podatke o zdravnikih v bližini ter njihovih uradnih urah, s čimer marsikomu prihranijo nepotrebno čakanje pri osebnem zdravniku ali na urgenci, hkrati pa razbremenijo tudi ambulante.

 V avstrijski prestolnici in še v dveh drugih zveznih deželah so brezplačno zdravstveno telefonsko številko 1450 uvedli po dobrih izkušnjah iz Velike Britanije, Švedske, Nizozemske, Danske in Švice, kjer so na ta način znižali stroške in številnim pacientom prihranili pot k zdravniku. Če se bo do konca letošnjega leta izkazal za učinkovitega, bodo zdravstveni telefon razširili na celotno Avstrijo.

 Vir: Eurocomm-PR


Vaši komentarji


© 2018 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media