Zakaj čutimo Slovenijo

9. junij 2018

 Saj poznate pregovor Dober glas seže v deveto vas? V obdobju razmaha družabnih obrežij in novih tehnologij namesto glasu pogosteje po svetu širimo lepe fotografije, ki marsikoga premamijo, da bi si vsebino ogledal na lastne oči.

 In to dejstvo želi izkoristiti Slovenska turistična organizacija (STO). Da bi turistom lepote Slovenije približali na različne načine, uporabnike družbenih omrežij vabi, da delijo fotografije ali video posnetke svojih doživetij na določenih krajih in  pri tem uporabijo ključno besedo (hashtag) #ifeelsLOVEnia. Na ta način lahko vsak prebivalec postane ambasador Slovenije.

Cilj nacionalne kampanje Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo je zbrati dva milijona priporočil za oglede in doživetja. S tem bi tuje turiste preusmerjali tudi na manj znane, pogosto pa bolj privlačne destinacije kot tiste, ki so že zdaj preobremenjene,  domače turiste  pa bi navdušili za preživljanja prostega časa v domovini. Turistično-informacijski centri in hoteli bodo gostom za spodbudo k sodelovanju pri kampanji  delili nalepke v obliki značilnih zelenih srčkov  s pozivom k delitvi ključne besede #ifeelsLOVEnia. 

 Slovenska turistična organizacija bo vsak teden izbrala tri najboljše objave in jih nagradila, po zaključku kampanje, v začetku septembra, pa bo avtor najboljše objave prejel petdnevni paket za par ali družino v Glamping Olimia Adria Village.


Vaši komentarji


© 2018 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media