Dober nasvet ni nikoli odveč

Dobro počutje | nov. '09

Kadar v zdravstvenem domu, bolnišnici, pri zdravniku ali zobozdravniku, pa naj bo v javnem zdravstvu ali pri zasebniku, naletite na problem, potrebujete nasvet, dodatne informacije ali strokovno pomoč, saj se sami ne znajdete ali ne dobite pravega sogovornika, se lahko obrnete na zastopnika pacientovih pravic.

Če morda niste zadovoljni z opravljeno storitvijo ali s plačilom, če menite, da so vam kratene pravice, se lahko ustno ali pisno pritožite pristojni osebi izvajalca zdravstvenih storitev. Uradno rečeno: podate zahtevo za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic. To lahko storite v 15 dneh po opravljeni storitvi ali 30 dni po končanem zdravljenju. Vsak izvajalec zdravstvenih storitev mora imeti na vidnem mestu razobešene napotke, kako in komu se lahko pacienti pritožijo; pa tudi ime, naslov, telefonsko številko in uradne ure najbližjega zastopnika pacientovih pravic.

Zastopniki svetujejo pacientom o vsebini pravic s področja zdravstvenega varstva, zdravstvenega zavarovanja in uresničevanja zdravstvene dejavnosti ter o načinih in možnostih njihovega uveljavljanja; opravijo potrebne poizvedbe o domnevnih kršitvah pri izvajalcih ter zastopajo paciente v pravnih postopkih. Kot pravijo zastopniki, veliko ljudi želi le preveriti, ali lahko uveljavljajo določeno pravico, pogosta so vprašanja o upravičenosti plačila storitev, o primerni kakovosti storitev in o čakalnih vrstah, vse pogosteje tudi preverjajo odločbe zdravniških in invalidskih komisij, prekinitve bolniških dopustov in podobno.

Več v reviji ...


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media