Na vprašanja s področja pacientovih pravic odgovarja mag. Boštjan J. Turk

Dobro je vedeti | okt. '15

ZDRAVNIKI V OGLASIH 

Bralca zanima, ali je kodeks medicinske deontologije obvezen za zdravnike in ali morda vsebuje kakšne prepovedi v zvezi z oglaševanjem zdravnikovega dela. Moti ga predvsem, da nastopajo v različnih oglasih za zdravila.  

Strogo pravno gledano, kodeks medicinske deontologije sicer predstavlja zavezujoč predpis za zdravnike, enako velja tudi za smernice in izjave Svetovnega zdravniškega združenja in Svetovnega zobozdravniškega združenja. Ta načela so dolžni poznati in se po njih ravnati vsi zdravniki. Vendar pa je »težava« v tem, da nespoštovanje tega predpisa ni sankcionirano v smislu zdravnikove civilne ali celo kazenske odgovornosti, ampak so posledice »le« stanovske narave. V takem primeru lahko Zdravniška zbornica Slovenije zdravniku izreče opomin, ki je seveda zelo mila sankcija. Ima pa zato kodeks kar precejšnjo neformalno moralno moč, in zdravniki se v praksi v resnici trudijo, da bi ga spoštovali.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media