Tiskani mediji

feb. '17

Sogovornike smo tokrat spraševali, ali berejo dnevne časopise, revije, lokalne časnike, rumeni tisk ... So radio, televizija in svetovni splet konkurenca tiskanim medijem?

Anka Nabergoj

Anka Nabergoj, upokojena šivilja, Lozice: »Naročena sem na dva mesečnika, Vzajemnost in Gaio, berem tudi tednik, ki pa mi zadnje čase ni več všeč. Dnevne novice izvem po radiu ali televiziji. V vseh medijih pogrešam novice iz našega kraja. Včasih, ko smo bili še občina Ajdovščina, smo redno prejemali lokalno glasilo Latnik, ki sem ga z zanimanjem brala. Odkar smo v občini Vipava, je občinski časopis Vipavski glas le na spletu, zato ga starejši, ki nimamo računalnika, žal ne moremo brati.«

Adrian Arh

 Adrian Arh, dipl. inž. elektrotehnike, Vrhnika: »Berem nekaj revij, ki izhajajo mesečno. Na večino sem naročen, nekatere pa kupim, ko izidejo. Mislim, da televizija in radio nista konkurenca tiskanim medijem, splet pa je. Tudi jaz novice prebiram na spletu, ker so hitreje dostopne. Zato ne kupujem dnevnega časopisa. Tako kot zaradi televizije ni izginil radio, tudi tiskani mediji ne bodo izginili zaradi spleta. Se pa bodo morali prilagoditi.«

Mojca Štefe

Mojca Štefe, ekonomski tehnik, Gabrk pri Škofji Loki: »Že dolgo berem Dnevnik v tiskani obliki. Všeč mi je, ker novic ne napihujejo. Ker rada prebiram novice z našega konca, berem tudi Gorenjski glas. Po službeni dolžnosti pa še Finance, Uradni list in mesečno revijo Denar. Ko sem pri mami na obisku, pa prelistam Vzajemnost, v kateri me najbolj zanimajo novice iz zdravstva in upokojevanja, ter preletim Zarjo, Jano, Suzy in Lady.«

Irena Rotar

Irena Rotar, neodvisna aktivistka zelenega etičnega gospodarstva, Velika Pirešica: »Rada berem Delo, Zarjo, Manager, Marketing magazin, Pomagaj si sam in Vzajemnost. Od lokalnih medijev pa Utrip in Novi tednik. Radio, televizija in svetovni splet so deloma konkurenca tiskanim medijem in knjigam, vendar bodo obstali – sploh če nam bo uspelo ozavestiti ljudi, da so pomembni za kulturo in narodno identiteto. V Vzajemnosti so vse vsebine zanimive in uporabne. Predlagam, da bi jo bilo mogoče kupiti v trafikah in na poštah, saj je v njej ogromno znanja, ki je še kako pomembno prav za vse generacije, ne samo za starejše!«

Alenka Možina Klar

 Alenka Možina Klar, upokojena univ. dipl. biologinja, Ljubljana: »Naročena sem imam štiri revije: Vzajemnost, Vzajemno, Gaio in Zeleni raj. Občasno, predvsem poleti na morju, kupim Zarjo ali Zvezde, včasih tudi novo Jano za primerjavo. V Vzajemnosti preberem skoraj vse, ker me zanimajo zdravje in prehrana, potopisi, vse o vrtu in domu itd. Veliko zdravstvenih vsebin spremljam tudi na spletu. Vse revije shranim in jih potem podarim kolegicam. Od časopisov smo naročeni na Dnevnik skupaj z Nedeljskim dnevnikom.«

Milena Susman

 Milena Susman, diplomirana ekonomistka v pokoju, Ljubljana: »Tiskane medije berem bolj poredko. Včasih prelistam Dnevnik in Nedeljski dnevnik. Redno berem revijo Pomagaj si sam, kjer so objavljeni članki o zdravilnih zeliščih in zdravstveni nasveti. Vsak mesec preberem tudi Vzajemnost, na katero je naročena sestra. Novodobni mediji so lahko le delno konkurenca tiskanim. Tudi sama kdaj pa kdaj preberem kakšen članek na spletu, vendar menim, da elektronski mediji nikoli ne bodo nadomestili tiskanih.«

Katja Krivec

 Katja Krivec, vodja programa v Dnevnih centrih aktivnosti za starejše v Ljubljani: »V centrih smo naročeni na dnevno časopisje in revije Zarja, Jana, Vzajemnost, Unikat in druge. Poseben prostor je namenjen prav branju, druženju ter pogovoru ob skodelici toplega napitka. Naši člani veliko berejo in veseli nas, da jim tudi s tem omogočamo, da kakovostnejše preživljajo prosti čas in ohranjajo miselno širino. Imamo tudi računalniški kotiček, tako da ima vsak dostop tudi do novic, ki jih ponudijo elektronski mediji, bolj kot izziv za sledenje sodobnega razvoja medijev.«

Katrin Kučan

 Katrin Kučan, frizerka, Dragomelj: »V frizerskem salonu smo naročeni na vse revije tako imenovanega rumenega tiska in nekaj družinskih in ženskih revij. Vsi prav pri frizerju radi prebirajo tako imenovane trače o ljudeh, ki so znani v našem javnem prostoru. Sicer pa danes ne čakajo dolgo, ker jih naročamo, tako berejo samo med postopki, ki zahtevajo več časa, kot sta barvanje ali trajna. Za frizerje so pomembne revije in katalogi, s katerimi se seznanjamo s frizerskimi novostmi, stranke pa lažje izberejo pričeske.«

Besedilo in fotografije: Novinarski krožek SUTŽO


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media