Na premoženjska in druga pravna vprašanja odgovarja mag. Janez Tekavc

Na premoženjska in druga pravna vprašanja odgovarja:
Janez Tekavc

Dobro je vedeti | feb. '22

NAROČANJE PO TELEFONU

Bralka je nekaj mesecev prejemala ugankarsko revijo s križankami. Bila je prepričana, da jo prejema kar tako, saj sicer križank ni nikoli reševala. Po nekaj mesecih je prejela položnico za plačilo. Klicala je pošiljatelja, ki je pojasnil, da naj bi križanke naročila po telefonu. Bralka je prepričana, da jih ni naročila. Zastavlja se ji vprašanje, kaj naj naredi.

Naročanje po telefonu ali spletu je v zadnjem času vse pogostejši način nakupovanja. Po eni strani je precej udoben, saj omogoča veliko izbiro, nakup pa je mogoče opraviti kar od doma, po drugi strani pa lahko prinese precej veliko razočaranje, ker je stvar drugačna od tistega, kar si kupec predstavlja na podlagi oglasa ali pa se zaplete z dodatnimi stroški in morebitnim vračilom stvari.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media