Na vprašanja s področja pacientovih pravic odgovarja mag. Boštjan. J. Turk

Dobro je vedeti | maj '22

PRITOŽBA NAD DELOM MEDICINSKE SESTRE

Bralka ima osebno zdravnico, s katero je zadovoljna, ni pa zadovoljna z medicinsko sestro, ker je neažurna, osorna, neprijazna in pogosto ne opravi zadanih nalog. Velikokrat se je že zgodilo, da je obljubila, da ji bo izdala recept, pa ga je potem enostavno pozabila. Zanima jo, komu se lahko pritoži.

Zanimivo vprašanje, ki nakazuje problematiko, s katero se nedvomno srečuje še marsikdo. Nekateri imajo srečo, da imajo opravka tako s profesionalnim zdravnikom oziroma zdravnico kot tudi z vestno medicinsko sestro, nekateri se pritožujejo nad osebnimi zdravniki oziroma zdravnicami in obenem hvalijo medicinske sestre – no, pri bralki je ravno obratno.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2022 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media