PISMA BRALCEV

junij '22

Hotel s petimi zvezdicami

S tem pismom želim bralcem sporočiti, kakšne so bile moje izkušnje v Zdravstvenem domu Izola, na urgenci in v izolski bolnišnici.

Rada bi se zahvalila svoji osebni zdravnici in medicinski sestri v ZD Izola, ki sta hitro spoznali, da moram zaradi določenih znakov na urgenco. Dobila sem napotnico in partner me je takoj odpeljal. Na urgenci so me hitro sprejeli. Zdravnik nevrolog me je po pregledu obvestil, da bom morala ostati v bolnišnici, da bodo opravili še nekaj pregledov. Odpeljali so me v izolsko bolnišnico, kjer sem dobila posteljo s pogledom na morje. Vse bolnišnično osebje – od strežnic, mladih deklet in fantov, ki se učijo za zdravniški poklic, do medicinskih tehnikov, medicinskih sester in seveda odličnih zdravnikov – se je zelo potrudilo, da smo se bolnice počutile lepo sprejete in varne.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2023 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media