Podari organ – podari življenje

Dobro počutje | november '22

Darovanje organov je najvišja oblika pomoči sočloveku, saj mu podarimo življenje, poudarjajo na zavodu Slovenija-transplant. Za marsikaterega hudega bolnika je edina rešitev presaditev darovanega organa, če seveda najdejo primernega darovalca v registru domačih darovalcev ali mednarodni mreži izmenjave organov Eurotransplant. Za posmrtno darovanje organov in tkiv za namen zdravljenja se lahko za časa življenja opredeli vsakdo ali pa se z darovanjem strinjajo svojci umrlega.

Izjavo o posmrtnem darovanju lahko vsakdo, starejši od 15 let, podpiše na večini območnih enot Rdečega križa in v nekaterih zdravstvenih zavodih in lekarnah. Seznam je objavljen na spletni strani zavoda Zavoda RS za presaditve organov in tkiv Slovenija-transplant (http://www.slovenija-transplant.si). Tisti z veljavnim digitalnim potrdilom pa tudi prek portala e-uprava. Morebitni pomisleki o starosti, zdravju in o tem, ali so naši organi sploh primerni za darovanje, so odveč, saj se primernost posameznega organa ali tkiv presoja posamično. Odločitev je zapisana na kartici zdravstvenega zavarovanja, vidi jo lahko le pooblaščena oseba. Na enak način se lahko vsakdo izrecno opredeli proti darovanju.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media