Kaj prinaša nov zakon o varstvu potrošnikov?

marec '23

Aktualno

Šestindvajsetega januarja 2023 smo začeli uporabljati nov zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), ki med drugim prinaša spremembe na področju garancije, stvarne napake, prepoveduje dvojno kakovost blaga ter prinaša več transparentnosti za potrošnike pri nakupih na spletih tržnicah ter označevanju popustov, več pozornosti je posvečene digitalnim vsebinam.

Doslej je lahko potrošnik pri uveljavljanju stvarne napake prosto izbiral med tem, ali bo zahteval popravilo, menjavo izdelka, znižanje cene ali vračilo celotne kupnine. Po novem pa lahko od prodajalca najprej zahteva popravilo ali zamenjavo blaga, šele nato povračilo kupnine, če prodajalec tega ne bo izpolnil. Če se stvarna napaka (odslej se sicer uporablja izraz uveljavljanje neskladnosti) pokaže v manj kot 30 dneh po dobavi izdelka, ima potrošnik pravico do zavrnitve izdelka,  lahko zahteva vračilo kupnine, ne da bi moral predhodno zahtevati popravilo blaga ali njegovo zamenjavo. Čas uveljavljanja stvarne napake oziroma neskladnosti blaga se s šestih mesecev podaljša na eno leto.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media