Do storitev in izdelkov z MATIjO

6. januar 2013 23:00

Posredujejo pa informacije prostovoljskih in drugih nevladnih organizacij, inštitutov, zbornic, združenj, ministrstev, zavodov ter javnih in zasebnih podjetij, ki starejšim nudijo pomoč, storitve ali blago in so vključeni v mrežo. Vsi partnerji delujejo po kodeksu etičnih načel in družbeno odgovornega poslovanja in so pripravljeni sprejeti stalno ocenjevanje uporabnikov o svojih storitvah. Merilo kakovosti je izključno zadovoljstvo uporabnika. Zamisel o celoviti informativni mreži so razvili v škofjeloškem podjetju CareDesign, povezali pa so se s Skupnostjo socialnih zavodov Slovenije (SSZS).
MATIjA pravzaprav deluje kot vmesni člen med tistimi, ki ne uporabljajo sodobne tehnologije, in med velikansko količino informacij, med katerimi se je težko znajti. Uporabnik, ki pokliče, se vedno lahko pogovori s svetovalcem, posredovanje informacij in prostovoljske pomoči je praviloma brezplačno, storitve, če jih naroči prek MATIjE, bodo zanj cenejše, izvajalec pa bo dobil za svoje delo plačilo šele, ko bo uporabnik ocenil, kako dobro je bila opravljena storitev.
Pripravljali bodo tudi različne akcije, že februarja naj bi se začel »prostofer«, kot okrajšavo besed 'prostovoljni šofer, pri kateri bodo povezali tiste starejše, ki potrebujejo prevoz, in druge, ki so še vedno aktivni vozniki. S tem bodo povečali socialno aktivnost obeh skupin in izboljšali mobilnost.
Več informacij dobite tudi na spletni strani: www.cd-matija.si, po elektronski pošti: info@cd-matija.su ter seveda na številki 080 10 10.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media