Dobro poslovanje in smeli načrti Hotela Delfin

26. marec 2015

Lani je Hotel Delfin v Izoli obiskalo 22.198 gostov, ki so ustvarili 109.899 nočitev (1,3 odstotka več kot leto prej). Povprečna zasedenost sob v času obratovanja je bila 80-odstotna. Med gosti prevladujejo slovenski gostje, predvsem upokojenci, beležijo pa tudi rast tujih gostov. 

Družba je v letu 2014 ustvarila 5.122.396 evrov prihodkov in 394.174 evrov dobička, kar je 1,4 odstotka več kot v letu 2013. Poleg prodajnih dosežkov štejejo med uspeh tudi prihranke pri energiji, ki so jih dosegli predvsem zaradi energetske sanacije.

Januarja je bil Hotel Delfin zaprt, v tem času so opravili investicijska in vzdrževalna dela. Prenovili so hotelsko avlo, kjer so na novo uredili aperitiv bar. Obenem so s tem pridobili tudi  možnost strežbe na hotelski terasi s pogledom na izolsko marino. V hotelski restavraciji so uredili novo samopostrežno linijo in strežne otoke. Z izolacijo ostrešja so nadaljevali energetsko sanacijo. V letošnjem letu pa so ob vzhodni strani hotelskega kompleksa začeli urejati Kneippov vrt, kjer bodo zasadili zdravilne rastline in zelišča Istre in Krasa. 

Glede na to, da je lastnik Hotela Delfin Zveza društev upokojencev Slovenije (ZDUS), so veseli, kadar se pri njih odvijajo dejavnosti, ki jih organizira zveza. Največji projekt zveze je projekt Starejši za starejše. Projekt poteka že od leta 1995, vanj pa je vključenih preko 3.500 prostovoljk in prostovoljcev, ki v svojem kraju obiskujejo vse starejše od 69 let in jim poskušajo organizirati pomoč, če se pokaže, da jo potrebujejo. V Hotelu Delfin so ponosni, da že tretje leto zapored redno letno izobraževanje koordinatorjev, ki jih je preko 500, poteka v njihovem hotelu.

J. D. 


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media