Centri za socialno delo naj bi delali hitreje

19. julij 2019

 Centri za socialno delo odslej uporabljajo nov informacijski sistem Krpan, ki je enoten za vse in omogoča hitrejše, bolj fleksibilno in učinkovito delo z dokumentnim gradivom. V to so prepričani na ministrstvih za javno upravo in za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, ki sta ga skupaj zasnovala. Zaradi novega sistema bodo postopki krajši, zaposleni pa bodo dobili informacijo na enem mestu. Poleg tega sistem omogoča, da je v vsakem trenutku mogoče preveriti potek reševanja posamezne zadeve, so poudarili na današnji predstavitvi. Ob tem je ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti Ksenija Klampfer povedala,  da je poleg novega informacijskega sistema pripravljenih več operativnih in kadrovskih ukrepov, da na centrih jeseni ne bi  prihajalo do zastojev pri obravnavi vlog. 

Doslej so centri uporabljali različne dokumentne sisteme, ki med seboj niso bili povezani. Glede na to je bil način dela z dokumentarnim gradivom neenoten, evidence pa so bile nepopolne. Reorganizacija centrov, ki je oktobra lani tedanjih 62 centrov spojila v 16 območnih, pa je pokazala, da brez skupnega informacijskega sistema ni več mogoče enotno upravljanje dokumentov na centrih.

Po načrtih naj bi ta sistem do leta 2023 dobila vsa državna uprava.

Povzeto po STA


Vaši komentarji


© 2019 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media