Centri za socialno delo naj bi delali hitreje
Centri za socialno delo odslej uporabljajo nov informacijski sistem Krpan, ki je enoten za vse in omogoča hitrejše, bolj fleksibilno in učinkovito delo z dokumentnim gradivom. V to so prepričani na ministrstvih za javno upravo in za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, ki sta ga skupaj zasnovala. Zaradi novega sistema bodo postopki krajši, zaposleni pa bodo dobili informacijo na enem mestu. Poleg tega sistem omogoča, da je v vsakem trenutku mogoče preveriti potek reševanja posamezne zadeve, so poudarili na današnji predstavitvi. Ob tem je ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti Ksenija Klampfer povedala, da je poleg novega informacijskega sistema pripravljenih več operativnih in kadrovskih ukrepov, da na centrih jeseni ne bi prihajalo do zastojev pri obravnavi vlog.
Doslej so centri uporabljali različne dokumentne sisteme, ki med seboj niso bili povezani. Glede na to je bil način dela z dokumentarnim gradivom neenoten, evidence pa so bile nepopolne. Reorganizacija centrov, ki je oktobra lani tedanjih 62 centrov spojila v 16 območnih, pa je pokazala, da brez skupnega informacijskega sistema ni več mogoče enotno upravljanje dokumentov na centrih.
Po načrtih naj bi ta sistem do leta 2023 dobila vsa državna uprava.