Kampanja zoper medgeneracijske stereotipe

25. september 2020

 Komunikacijska kampanja pod geslom Vsi zmagujemo, ko sodelujemo bo do konca leta 2022 z raznolikimi aktivnostmi poskušala zmanjšati in odpraviti medgeneracijske stereotipe ter spodbujala medgeneracijsko sodelovanje na delu. Spodbujala bo k preseganju konfliktov, ki se pojavljajo med delodajalci, starejšimi in mlajšimi zaposlenimi.

Kampanjo sofinancirata ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti in Evropski socialni sklad ter poteka s podporo Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) in Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije (OZS). Kot je izpostavil minister Janez Cigler Kralj, morata sožitje in solidarnost med generacijami postati tisti plemeniti načeli, ki ju zavestno gojimo in spodbujamo na delovnem mestu ter širše v družbi. "Medgeneracijsko sodelovanje moramo krepiti na vseh področjih. Kot minister pristojen za delo, dajem velik poudarek krepitvi medgeneracijskega sodelovanja na delovnem mestu, saj krepi osebno zadovoljstvo vseh zaposlenih, nas motivira in nenazadnje pripomore k širšemu družbenem in gospodarskem razvoju. Ključna prioriteta mojega dela je zatorej odziven trg dela, ki upošteva interese in koristi vseh generacij. Vsi smo med seboj povezani in soodvisni," je poudaril.

Tudi generalna direktorica GZS Sonja Šmuc je izpostavila pomen sodelovanja v medgeneracijskih ekipah. "Na trgu dela so danes prisotne štiri generacije. Delodajalci se moramo zavedati razlik in podobnosti, prednosti in pomanjkljivosti med njimi, da lahko posameznike različnih generacij uspešno povezujemo v čim boljše ekipe. Da prepletanje znanja in modrost bolj izkušenih z energijo in svežimi pristopi mlajših daje dobre rezultate, praksa nenehno potrjuje," je dejala.

Predsednik OZS Branko Meh pa je izpostavil ključno vlogo prenosa znanja med generacijami v obrti in podjetništvu. Kot je pojasnil, zbornica izobražuje mojstre, ki predajajo svoje znanje in izkušnje mlajšim generacijam, obenem pa članom pomagajo pri uspešnem prenosu podjetja na mlajše generacije. "Oboje je izjemnega pomena, saj se mladi v Sloveniji vse manj odločajo za poklicno pot v obrti in podjetništvu, pri prenosu dejavnosti na naslednike pa propadeta kar dve tretjini družinskih podjetij. Obstoj številnih podjetij je torej odvisen prav od uspešnosti medgeneracijskega sodelovanja," je prepričan.

Kot osrednja informacijska točka projekta je zaživelo spletno mesto Sodelovalnica.si, kjer bodo v prihodnje izvajali delavnice za osnovne, srednje šole in tudi zaposlene na temo medgeneracijskega sodelovanja na delovnem mestu.

Povzeti po STA


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media