Zaradi slabših epidemioloških razmer spremenjeno poslovanje Zpiz

16. oktober 2020

Z Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje sporočajo, da zaradi čedalje slabših epidemioloških razmer v državi in tudi potrjenih okužb zaposlenih na zavodu oziroma njihovih družinskih članov, z namenom zmanjšanja tveganja širjenja okužb s koronavirusom strank in zaposlenih, od danes, 16. oktobra, spreminjajo način poslovanja s strankami. Do preklica te odločitve zavod ne bo podajal informacij osebno v prostorih območnih enot in izpostav, niti sprejemal zahtevkov na vložišču.

Stranke lahko zahtevke vlagajo z uporabo elektronskih storitev na naslovu www.zpiz.si (storitev eVloge za VSE brez uporabe digitalnega podpisa, Moj eZpiz za zavarovance in uživalce pravic, Moj BiZPIZ za organizacije) ali posredujejo zahtevke po pošti na naslov ZPIZ, Kolodvorska 15, Ljubljana ter oddajajo zahtevke v nabiralnik ob vhodu v prostore zavoda. Informacije o pravicah iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja ter ostale informacije v zvezi z izvajanjem obveznega zavarovanja bodo zagotavljali po telefonu v poslovnem času (ponedeljek, torek in četrtek od 8. do 15. ure, sreda od 8. do 17. ure, petek od 8. do 13. ure) in po elektronski pošti informacije@zpiz.si.

Telefonske številke enotnega klicnega centra (EKC):

01 4745 903 - Informacije o uveljavljanju pravic s področja pokojninskega zavarovanja;

01 4745 904 - Informacije o uveljavljanju pravic s področja invalidskega zavarovanja;

01 4745 905 - Informacije o uveljavljanju pravic s področja mednarodnega zavarovanja;

01 4745 908 - Informacije o vključitvi v zavarovanje (izpisi obdobij zavarovanja v RS);

01 4745 906 - Informacije glede posredovanja podatkov o osnovi na obrazcih M4 in REK;

01 4745 901 - Informacije o odtegljajih od pokojninskih prejemkov;

01 4745 902 - Informacije o nakazovanju pokojninskih prejemkov.

Zavod bo dovoljeval fizične obiske strank v prostorih zavoda, le v primerih, ko je to zaradi vodenja postopkov in uveljavljanja pravic stranke, nujno potrebno in jih bo sprejemal v svoje prostore na vseh območnih enotah in izpostavah le na podlagi vabila ali predhodnega naročila preko enotnega klicnega centra (EKC).

Poudarjajo še, da bodo zagotavljali neprekinjeno delovanje storitev, kot so redno nakazilo pokojnin in drugih prejemkov, prioritetno reševanje zahtevkov za prvo priznanje pravic iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja, prijava v obvezno zdravstveno zavarovanje ter delovanje za to potrebnih storitev IT in ostalih storitev zavoda.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media