Preizkusili smo audi Q3 (1,4 TFSI)

Prosti čas | nov. '14

Živite v mestu, a vaše srce je v hribih? Vleče vas v mir, tišino, v kraje, kjer čas teče počasneje. Pomislili ste že, da bi se kar preselili na vaš vikend, na Boč, Polževo ali na Uskovnico, kjerkoli že je vaš najljubši kotiček na zemlji. Toda otroci vas še kar potrebujejo, tokrat zaradi vnukov: malo Manco je treba peljati k baletu, Lukca pobrati na športnem igrišču in ga peljati na tečaj nemščine,…

Če ste se v teh besedah vsaj malo prepoznali, potem bi vam audi Q3 moral ustrezati. Zakaj? Najprej zato, ker je dovolj majhen, občutno okretnejši od Q5, kaj šele od Q7. Malega audija Q3 smo mestu dokaj enostavno parkirali, čeprav je imel testni avtomobil zgolj klasične parkirne senzorje, ne pa tudi sistema, ki kar sam parkira, samodejno vrti volanski obroč, vi samo pazite na zavoro in v vzvratni kameri gledate, ali se morda za avtom ne skriva Lukčeva nova košarkarska žoga.

A čeprav je Q3 privlačno majhen, ima vendarle dovolj velik in predvsem dovolj velik prtljažnik kockaste oblike ter sila udobno zadnjo klop, primerno, da greste s prijatelji tudi na daljšo pot. Posebej poudarjam še izredno dosegljive priključke isofix, v katere resnično zlahka pripnete otroška sedeža.
Če vas pri vašem zdajšnjem avtomobilu moti, da se je treba usesti tako nizko, preverite, kako pokončno se vstopa v ta visoki audi. In kako udobno visoko se v njem sedi z ustrezno pokrčenimi koleni. Q3 hkrati ni previsok, ni nam treba plezati na sedeže, in tudi sicer je kljub terenski zasnovi dovolj lahkoten in tih.
Q3 je primeren za vse, ki so pri sebi že razčistili, da pravega terenca zares ne potrebujejo. Če namreč redno zavijate dol z asfaltnih cest, potem že tako ali tako veste, da se po okoljevarstvenih zakonih v Sloveniji marsikje ne smemo voziti, kjer pa se smemo, je pomembno predvsem to, da je avtomobil dovolj dvignjen od tal, da ne podrsa po cestišču prav na vsakem prevoženem kilometru, ter da ima kratka previsa, zato da s prednjim delom ali zadkom ne udarite ob tla na prvem malce bolj razgibanem odseku ali pri parkiranju.
Štirikolesni pogon bi bil dobrodošel, a ...
Vozil sem izvedbo z zgolj prednjim pogonom, pa sem kljub temu zmagal v boju s strmim in zelo razdrapanim klancem na bližnji hrib. Seveda bi bilo drugače, če bi bila tla razmočena, je pa sicer odlika štirikolesnega pogona quattro to, da pride prav tudi na asfaltni cesti, kjer s stalno razporejanjem navora med kolesi skrbi, da ovinke odpeljete še nekoliko bolj zanesljivo.
Preizkušeni Q3 je poganjal bencinski motor, majhen štirivaljnik, ki večinoma umirjeno prede, ko pa potrebujete, da skoči, zadrego reši turbinski polnilnik. Tako poraba ostaja vzorno nizka, le dobrih šest litrov in pol je ta audi hotel za sto kilometrov vožnje po mestu, avtocestah in po skritih kotičkih.

Jaka Štrbenc


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media