Kaj storiti, če kupite izdelek z napako  

Prosti čas | nov. '17

V nakupovalni praksi ni malo primerov, ko kupimo nekaj, za kar se kasneje izkaže, da ne deluje tako, kot bi moralo, oziroma ima napako. Neredko se potem zgodi, da nezadovoljni kupci odvihrajo nazaj v prodajalno, kjer se grdo skregajo z nič hudega slutečimi prodajalci, češ, z izdelkom, ki sem ga pošteno plačal, ste me opetnajstili.

Take jeznorite reakcije so običajno povsem odveč. V Sloveniji je namreč uveljavljena zakonodaja, ki je zelo zaščitniška do potrošnika in v skladu s katero ima na voljo celo vrsto jamčevalnih zahtevkov, ki jih lahko uveljavlja do prodajalca (v nekaterih primerih pa celo do proizvajalca) in s katerimi lahko večinoma dokaj gladko doseže, da v razumnem roku dobi izdelek, ki brezhibno deluje.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2019 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media