Zunajsodno reševanje potrošniških sporov

Prosti čas | mar. '18

Marsikdo morda ne ve, da je že od leta 2015 v veljavi zakon o zunajsodnem reševanju potrošniških sporov, ki ureja možnost reševanja sporov med ponudniki (podjetji) in potrošniki na zunajsodni način, s pomočjo posrednika.

Sprejetje zakona lahko vsekakor pozdravimo, saj ima dokazljive pozitivne učinke pri iskanju konstruktivnih rešitev za potrošnike, ki so prišli v spor s ponudniki. Namesto pogosto dragega, zamudnega in mučnega obravnavanja njihovih zahtev pred sodišči, imajo namreč potrošniki zdaj možnost svoje argumente za nezadovoljstvo predložiti v obravnavo posredniku, ki spor s ponudnikom reši mnogo hitreje, ceneje in pogosto tudi v obojestransko zadovoljstvo strank v sporu.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2019 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media