Pogovor zdravega z bolnim

Dobro počutje | nov. '18

PRILOGA

Umivanje, menjanje plenic ali stalna prisotnost pri osebi z demenco so na videz težja dela kot pogovor z njim, vedenje do njega in človeško vzdušje med njima. Toda bolnih ljudi je več nesrečnih zaradi slabega odnosa kot zaradi slabe storitve, tudi oskrbovalce neredko bolj izmuči nezadovoljstvo kot sama pomoč.

Negovanje bolnega hodi po dveh nogah. Prva je njegovo umivanje, oblačenje, pomoč pri gibanju, hranjenju in druga osnovna vsakdanja opravila ter čiščenje, pranje, prevoz, nakupovanje in druga podporna opravila za tistega, ki zaradi oslabelosti, kronične bolezni ali invalidnosti tega ne more sam. Vsa ta opravila so oskrbovalne in negovalne storitve, ki jih večinoma opravijo bližnji ali pa jih naročimo plačanemu izvajalcu; narediti jih je mogoče povsem neosebno, v prihodnje jih bodo izvajali tudi roboti. Druga noga za dobro nego bolnega je človeški odnos oskrbovalca z oskrbovancem, ki se kaže v njunem govorjenju in obnašanju ter vzdušju med njima. Tega se ne da naročiti ne plačati, nikoli ne bo mogel imeti robot človeškega odnosa z bolnim.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2019 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media