Na vprašanja s področja pacientovih pravic odgovarja mag. Boštjan J. Turk

Dobro je vedeti | feb. '19

ZAVRNITEV MEDICINSKE POMOČI

Bralka  je imela bolečine v vratu, po domače »heksenšus«. Zaradi močnih bolečin se je odpravila k osebni zdravnici, ki pa je ni sprejela, ker ni bila naročena. Ponudila ji je, da se naroči na pregled naslednji teden in ji napisala recept za lekadol. Sestra ji je naročila, naj se naroči na pregled, če bolečine ne bodo popustile. Bralka je bila šokirana nad takim odzivom. Na urgenco ni upala, ker ve, da bi ji tam obisk zaračunali, zato sprašuje, ali je osebna zdravnica ravnala pravilno.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2019 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media