Ali zares veste, kdo ima prednost?
Krožišče je najvarnejša oblika križanja cest, ker se vozila na poti ne prepletajo. Manjša krožišča umirjajo promet in olajšujejo vstopanje v prometni tok. Ker so pregledna, ne povzročajo zmede. Večja krožišča pa lahko človeka, ki je bil dolga leta navajen drugačnega križanja cest, solidno zmedejo.
Vozniku, ki vozi defenzivno in je strpen ter obziren do soljudi, ni treba posebej razlagati, kako je treba voziti skozi krožišča. On ve, da je treba prilagoditi hitrost in varnostno razdaljo. Ter da se v krožiščih pojavljajo tudi pešci. Tak voznik ne predstavlja pomembne nevarnosti tudi ob morebitni napaki zaradi napačne uporabe voznega pasu.
Problem so preveč živahni ali agresivni vozniki. Ti se ne zavedajo, da prihajajo z NEPREDNOSTNE ceste in imajo v krožišču prednost tisti, ki so vanj že vstopili. Zato je pred vsakim krožiščem postavljen znak, da je treba zmanjšati hitrost vožnje. Temu sledi znak "nimaš prednosti", ali strokovno povedano, "križišče s prednostno cesto"! Praviloma je takšna označba v obliki trikotnika tudi vrisana na vozišče pred vstopom v krožišče.
V krožišču ne velja desno pravilo
Ko voznik vstopa v krožno križišče, mu NI treba ustaviti, če je krožišče prosto, in mu NI treba vklopiti smernega kazalca. Tega pa JE treba vklopiti pri zapuščanju krožišča.
Krožišča omogočajo zelo pretočen promet, če vozniki vozijo z zmerno hitrostjo. Kolikšna je torej priporočljiva hitrost vožnje skozi krožišče? V manjših krožiščih je pričakovana hitrost do največ 25 km/h; pri solidno velikih krožiščih je pričakovana hitrost vožnje 40 km/h. Le redkeje kje več.
Večina krožišč je zgrajena tako, da vozni pas ali krožno vozišče visi navzven. Dokler je vozišče suho in je hitrost vožnje varno majhna, to ne predstavlja pasti. Avtomobil s starejšimi gumami pa lahko v mokrem krožišču in pri rahlo večji hitrosti tudi izgubi stabilnost in zdrsi navzven! Zanimivo, da analize nesreč v krožiščih kot enega glavnih vzrokov navajajo ravno preveliko hitrost vožnje.