Krepki in gibčni v pomladi 

Dobro počutje | apr. '19

Enostavno in učinkovito lahko okrepimo in raztegnemo mišice zadnjice, spodnjega dela hrbta in nog pa tudi trebuha. Pomembno je, da predstavljeni vaji izvedete povezano, torej drugo za drugo, ter z ustreznim vmesnim počitkom. Druga vaja je primerna za vse, ki zmorejo sedeti na tleh, vsi drugi pa lahko drugo vajo naredijo tudi sede na stolu. 

Hoja je še vedno osnovna gibalna aktivnost, ki požene kri po telesu in ga ogreje. Če nimate možnosti pred vajami opraviti kratkega sprehoda, zadostuje, da v dobro prezračenem prostoru naredite intenzivneje nekaj korakov z nizkim in nato še nekaj korakov z visokim dvigom kolen. Ob vdihu še nekajkrat dvignite roke visoko nad glavo in jih ob izdihu spustite. Tako na mestu se je priporočljivo sprehajati vsaj dve minuti. Preden pa se boste lotili današnjih vaj, še malce ogrejte prste, zapestja in dlani z nežnim kroženjem, da boste lažje uporabljali palico.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2020 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media