Odprta ramena, spretnost in ravnotežje

Dobro počutje | dec. '19

Slika 1: trak spustite za hrbtom navzdol ...

V dosedanjih predstavitvah vaj ste spoznali različne domače rekvizite kot učinkovite vadbene pripomočke. Leto zaključujemo s tankim in mehkim elastičnim šalom, otroško žogico in nagajivo igrico za ravnotežje in koordinacijo v paru.      

Zaradi nadgradnje prve vaje (nadgrajevali smo jo v treh zadnjih številkah) je priporočljivo, da za ogrevanje vse vaje ponovite. Pri tem bodite pozorni na enakomerno povezano dihanje skozi nos ter lahkotnost izvedbe. Upoštevajte še letni čas in krajše dneve, ki s svojimi nižjimi temperaturami vplivajo na delovanje organizma. Konkretno to pomeni, da je treba ogrevanju posvetiti nekaj več pozornosti. Če vaje delate zunaj, bodite odgovorni do sebe, svojega zdravja in drugih (ki bi lahko imeli težave z vami) ter se dovolj toplo oblecite. Naj vas spomnim, da je samo trenutek hladu, ki strese ogreto in premalo oblečeno telo, dovolj, da lahko nastopijo težave. Ene najpogostejših so različna vnetja tkiv in živcev.   

Slika 1 a: ... primite ga z drugo roko in potegnite navzdol.

Kot že rečeno, je prva vaja nadaljevanje druge iz prejšnje številke, ki kot taka še bolj razvija gibljivost ramen. Trak spustite čez ramo (slika 1), ga spodaj primite z drugo roko in nežno potegnite navzdol (slika 1a). Poteg navzdol naj bo vedno zelo nežen. Ob rednem ponavljanju vaje se telesna drža in gibljivost ramen izrazito izboljšata v zelo kratkem času.      

Slika 2: polaganje žogice med nogami v obliki osnice.

S podajanjem manjše žoge iz ene roke v drugo roko okrog kolen v obliki osmice ogrejete celo telo, roke in prsti pa postanejo močnejši in spretnejši (slika 2). Žogico podajajte najprej v eno in nato še v drugo smer postopoma vedno hitreje ter tako dolgo, da se ritem podajanja poruši in žogica pade na tla.

Slika 3: Valjanje žogice okrog telesa.

Vzravnani si nato privoščite masažo s potiskanjem žogice okrog telesa (slika 3). Z žogico potujte okrog celega telesa navzgor in navzdol najprej v eno in nato še drugo smer.

Slika 4: Najprej stresanje nog, nato še čim počasneje gibanje v predstavljenem položaju.

Vadbo zaključujemo v veselem nagajivem druženju. Posnemajte položaj, kot je prikazan na sliki 4, in se z roko dobro oprite na partnerjevo ramo. Najprej samo stresajte z zunanjo nogo in roko. Ko to dobro obvladate, začnite zelo počasi migati v vse smeri in višine po svoji izbiri. Ob tem samo uživajte in se igrajte ter tudi pošteno nasmejte.  

Vsem želim miren in spoštljiv december.   

Fotografije in besedilo: Savina Vybihal, prof. športne vzgoje


Vaši komentarji


© 2022 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media