POISKALI SMO ODGOVOR: Plačilo omogočeno le z gotovino

jan. '20

V uredništvo smo dobili dve zelo podobni vprašanji bralcev, in sicer ali lahko ponudniki storitev pri plačilu zahtevajo le gotovino in zavrnejo plačilo z bančno kartico. Zanimivo je, da sta oba naletela na tak primer v zobozdravstveni ambulanti (pri zasebnikih s koncesijo), kjer niso hoteli sprejeti kartice, pač pa le gotovino. Gospod, ki je bil v tej ambulanti prvič, je imel kar nekaj težav, da je našel bankomat. Gospa pa je imela s sabo premalo gotovine, in ker je stalna pacientka, so ji zagotovili, da lahko preostanek denarja prinese drugič, vendar je bila »prizadeta, ker vse račune redno plačuje«. Oba pa sta dobila račun.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2020 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media