Moč in gibljivost na deblu

Dobro počutje | feb. '20

Tokrat predstavljamo dve vaji, s katerima si lahko popestrite sprehod in obenem razgibate stopala, dlani in hrbtenico ter okrepite celo telo. 

Sprehod, ki ga začnete s počasnimi koraki in potem hitrost počasi stopnjujete, je že sam po sebi ogrevanje. Če sprehajalec pozna in upošteva nekaj osnovnih načel, je sprehod z eno ali dvema vajama idealna telesna obremenitev, ki zadošča za ohranjanje osnovne telesne kondicije in gibljivosti.

Poglejmo, katera so tri osnovna načela. Prvo in temeljno je enakomerno dihanje skozi nos. Ob tem se zrak pred prihodom v pljuča očisti in ogreje, kar je še posebej pomembno v zimskem času. Drugo je stopnjevanje obremenitve (hitrosti in intenzivnosti) pri prav vsaki obremenitvi in se lahko pri posamezniku razlikuje od dneva do dneva pa tudi vmes. Tretje načelo je razbremenitev in sprostitev. 

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2020 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media