Na vprašanja s področja pacientovih pravic odgovarja mag. Boštjan J. Turk

Dobro je vedeti | okt. '20

REKLAMACIJA ZDRAVILA, KUPLJENEGA NA SPLETU

Bralka je na spletu kupila naravno zdravilo, za katero pa se je izkazalo, da ji ne ustreza. Ko je na spletno lekarno naslovila dopis, da želi izdelek vrniti, so ji sporočili, da to za zdravila ne velja. Zanima jo, ali to drži oziroma kakšne ima možnosti, če ji zdravilo ne ustreza.

Najprej splošen nasvet glede spletnega nakupovanja zdravil: tako nakupovanje ni najbolj priporočljivo, saj gre pri zdravilih za zelo specifičen izdelek in je zato pred njihovim nakupom pametno pridobiti še dodatno mnenje ali pojasnilo ustreznega farmacevta – po možnosti »v živo«.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media