Za spreten in varen korak 

Dobro počutje | okt. '21

O hoji se veliko govori in piše in prav je tako, saj je hoja naše naravno gibanje, ki ga je treba v zrelejših letih namensko vzdrževati. Bilo bi zelo dobro, da bi to spoznali čim prej, predvsem pa vsi tisti vseh starosti, ki več sedijo ali že imajo kakršne koli gibalne omejitve. Ker med hojo naletimo tudi na različne ovire, so izbrane vaje namenjene ohranjanju gibalnih sposobnosti, ki nam bodo omenjene ovire pomagale lažje premagovati. 

Ne bo odveč, če spomnim na hitrost hoje. Ta naj bo tolikšna, kolikor zmorete. Res je, da je nekaterim prijetnejše hoditi v paru in se pogovarjati, a raje svetujem, da se dogovorite, da se med hojo ne pogovarjate, pač pa se posvetite dihanju skozi nos, počitek pa si privoščite takrat, ko bo vaše telo to zahtevalo. Kmalu boste ugotovili, da se boste bolje počutili. Različna hitrost gibanja in hoje je popolnoma naravna. Kadar hodite še s kom, se dogovorite za mesto počitka, kjer se počakate in ob klepetu naredite še kakšno vajo za gibljivost.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2022 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media