Nasveti za boj z mišično napetostjo in bolečino

Dobro počutje | marec '22

Tudi če pustimo različna bolezenska stanja ob strani, je vzrokov za neprijetno napetost in bolečine v mišicah lahko zelo veliko. Psihična preobremenitev, stres, prekomerna telesna dejavnost (ne nujno športna, sem spada tudi napornejše fizično delo in več gibanja, ki je značilno za prehod v spomladanski čas), ponavljajoči se gibi, predolgo vztrajanje telesa v prisiljeni drži ali v mirovanju zaradi zdravstvenih težav je le nekaj najpogostejših vzrokov.

V telesu ob tem občutimo zategnjenost ali okorelost, ki se stopnjuje do resnih bolečin v mišicah, hrbtu, ramenskem obroču. Pripravili smo pet napotkov, kaj lahko sami storite, da se boste v takih situacijah počutili bolje v svojem telesu.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2022 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media