Na vprašanja s področja pacientovih pravic odgovarja mag. Boštjan J. Turk

Dobro je vedeti | junij '22

KAKO REŠITI SPOR Z ZDRAVNICO

Bralka je bila nezadovoljna z obravnavo ene izmed zdravnic v Ljubljani. Spor z njo je poskušala rešiti po sporazumni poti, vendar na njene telefonske klice sploh ni odgovarjala. Ker se ji zdi tako početje nemoralno in tudi nepravilno, jo zanima, kakšne možnosti ji ponuja zakonodaja.

Zahtevki, ki jih pacienti vlagajo prek pravnih zastopnikov oziroma odvetnikov, so včasih učinkoviti, včasih pa tudi ne. To je odvisno od tega, ali obstaja ustrezna pravna podlaga za tak zahtevek, in tudi od strokovne podkovanosti kolegov pravnikov oziroma odvetnikov. Seveda pa taki zahtevki tudi nekaj stanejo.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media