Na vprašanja s področja pacientovih pravic odgovarja mag. Boštjan J. Turk 

Dobro je vedeti | maj '16

OGLAŠEVANJE ZDRAVIL 

Bralka je v lekarni kupila zdravilo za izboljšanje počutja, ki so ga oglaševali tudi v medijih. Zaželenih učinkov ni bilo, zato jo zanima, kako zakonodaja ureja oglaševanje zdravil. 

Omejitve obstajajo tudi na področju oglaševanja zdravil. Vsi elementi oglaševanja morajo biti skladni s povzetkom glavnih značilnosti zdravila, oglaševanje pa mora spodbujati smotrno uporabo zdravil, pri čemer mora biti zdravilo predstavljeno objektivno in brez pretiravanja o njegovih lastnostih, prav tako ne sme biti zavajajoče. Izrecno je določeno, da je v javnosti dovoljeno oglaševati le zdravila, ki ga izdajajo brez recepta. Zdravil, ki jih izdajajo na recept, ni dovoljeno oglaševati, prav tako ni dovoljeno oglaševati zdravil, ki vsebujejo psihotropne ali narkotične snovi.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media