Na vprašanja s področja pacientovih pravic odgovarja mag. Boštjan J. Turk

Dobro je vedeti | jul. '16

ZAMENJAVA OSEBNEGA ZDRAVNIKA

Bralki je bila pred kratkim dodeljena nova osebna zdravnica, ker se je prejšnja upokojila. Z njo je bila zelo zadovoljna, česar pa ne more reči za novo. Gospa se ji ne oglaša na telefon, pogosto je odsotna in ji tudi noče predpisati zdravil, ki jih je pri prejšnji zdravnici brez težav dobila. Razmišlja, da bi jo zamenjala, vendar je slišala, da lahko to stori šele po enem letu. Prosi za opis postopka zamenjave.

Res je, da je uveljavljeno splošno pravilo, v skladu s katerim lahko osebno zdravnico/zdravnika načelno zamenjate šele po enem letu. Vendar pa obstajajo tudi možnosti, v skladu s katerimi lahko to storite že pred tem, če za to obstajajo določeni razlogi. Tako bi lahko, recimo, osebno zdravnico zamenjali, če bi bila ta več kot tri mesece neprekinjeno odsotna zaradi bolezni, porodniškega dopusta, strokovnega izpopolnjevanja ali drugih vzrokov ali če bi odšla na delo v drug kraj (razlog nedosegljivosti). Glede na to, da pravite, da je zdravnica pogosto odsotna, nedosegljiva, preverite, ali je ta odsotnost dolgotrajna. 

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2019 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media