Na vprašanja s področja pacientovih pravic odgovarja mag. Boštjan J. Turk

Dobro je vedeti | sep. '17

IZGUBA KARTICE ZDRAVSTVENEGA ZAVAROVANJA

Bralka je pred kratkim izgubila kartico zdravstvenega zavarovanja. Zanima jo, ali lahko brez nje uveljavlja pravico do zdravstvenega pregleda. Ker je upokojenka z nizko pokojnino, bi jo vsak strošek, ki bi ga morala plačati iz svojega žepa, precej prizadel.

V primeru izgube kartice zdravstvenega zavarovanja svetujem, da čim prej naroči novo. To lahko naredi na najbližji izpostavi ali območni enoti ZZZS, še hitreje pa lahko to stori na spletu. Nova kartica bo po pošti prišla kot priporočena pošiljka najkasneje v dveh tednih, za ta čas pa bo prejela pisno potrdilo o zdravstvenem zavarovanju. Potrdilo je povsem enakovredno kartici zdravstvenega zavarovanja in zadošča, če ga pokažete zdravniku ob zdravstvenem pregledu. Morate pa zaradi izgube kartice novo plačati iz svojega žepa, in sicer po ceniku listin.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2019 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media