Na premoženjska in druga pravna vprašanja odgovarja mag. Janez Tekavc

Na premoženjska in druga pravna vprašanja odgovarja:
Janez Tekavc

Dobro je vedeti | nov. '17

GARANCIJA ZA APARATE

Bralec je pred pol leta kupil električni stroj. Uporablja ga le občasno, zdaj pa je ugotovil, da ne dela več tako, kot bi moral. V trgovini ga je poskušal zamenjati, pa so ga napotili na servis. Tam so mu povedali, da ga verjetno ne bodo mogli popraviti, da pa ga bodo zamenjali šele po poteku roka za popravila.

Garancija je zagotovilo proizvajalca, uvoznika ali prodajalca, s katero se zaveže, da bo v primeru okvare blaga potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago ali vrnil kupnino. Obvezna je za tehnično blago (električne naprave, prevozna sredstva, stroji in naprave za kmetijstvo …), lahko pa tudi za katero koli drugo blago.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2019 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media