Na vprašanja s področja pacientovih pravic odgovarja mag. Boštjan Turk

Dobro je vedetimarec '19

NAROČANJE PO TELEFONU

Bralka je razočarana nad neodzivnostjo osebne zdravnice. Pravi, da se je na pregled pri njej skoraj nemogoče naročiti po telefonu – telefon je nenehno zaseden ali pa je vključena telefonska tajnica. Če pride do nje osebno, pa mora dolgo čakati, saj zdravnica pravi, da imajo naročeni pacienti prednost pred nenaročenimi. Zanima jo, ali je telefonsko naročanje v našem zdravstvu sploh še mogoče.

Slišim veliko pritožb pacientov v zvezi z neodzivnostjo nekaterih osebnih zdravnic oziroma zdravnikov Vsaj delno je neodzivnost posledica njihove velike obremenjenosti, to pa še ne pomeni, da jo opravičujem, saj se s takim ravnanjem občutno posega v osnovne pravice pacientov. Pacienti imajo namreč po zakonu pravico, da se njihov čas spoštuje, izvajalec zdravstvene dejavnosti pa mora svoje delo organizirati tako, da jim zagotovi čim hitrejšo zdravstveno obravnavo.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.