Na vprašanja s področja pacientovih pravic odgovarja mag. Boštjan J. Turk

Dobro je vedeti | jul. '19

PRAVICA DO DRUGEGA MNENJA

Bralca zanima, ali ima kot pacient v javni zdravstveni mreži pravico pridobiti (brezplačno) drugo mnenje o zdravstveni težavi. Obenem ga skrbi, da pri svoji zdravnici kasneje ne bi bil deležen enako kakovostne zdravstvene obravnave kot do zdaj.

Pravica do drugega mnenja je temeljna pacientova pravica in na zahtevo pacienta jo lahko poda zdravnik na vseh ravneh zdravstvene dejavnosti. Vendar pa le zdravnik, ki ima po pridobitvi licence najmanj pet let delovnih izkušenj s področja, za katero se zahteva drugo mnenje.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2019 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media