Na vprašanja s področja pacientovih pravic odgovarja mag. Boštjan J. Turk
PRAVICA DO DRUGEGA MNENJA
Bralca zanima, ali ima kot pacient v javni zdravstveni mreži pravico pridobiti (brezplačno) drugo mnenje o zdravstveni težavi. Obenem ga skrbi, da pri svoji zdravnici kasneje ne bi bil deležen enako kakovostne zdravstvene obravnave kot do zdaj.
Pravica do drugega mnenja je temeljna pacientova pravica in na zahtevo pacienta jo lahko poda zdravnik na vseh ravneh zdravstvene dejavnosti. Vendar pa le zdravnik, ki ima po pridobitvi licence najmanj pet let delovnih izkušenj s področja, za katero se zahteva drugo mnenje.
Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.
Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.
Če niste naročnik, se lahko naročite tu.