Zakaj si tako želimo pozornosti?

Dobro počutje | feb. '20

V množici informacij, s katerimi smo vsakodnevno obkroženi, je seveda zelo pomembno, ali znamo vzbuditi zanimanje s tem, kar želimo drugim sporočiti. Včasih se nam zdi, da se borimo za svoj trenutek, kjer bomo zasijali, kjer bodo vsi poslušali samo nas in bomo lahko drugim povedali svojo zgodbo, jim dali nasvet, bili tisti, h katerim se obrača celotno zbrano osebje pri mizi, na družinski zabavi, v čakalnici. Od kod nam ta potreba?

Največkrat termin »želi si pozornosti« uporabljamo takrat, ko govorimo o otrocih, ki od nas zahtevajo več energije in več časa, kot smo jim ga pripravljeni dati. Tako zaključimo, da so ti pozornosti lačni otroci zahtevni, razvajeni, tudi da se ne znajo igrati sami. Če naredimo vzporednico z odraslim svetom, lahko v njem najdemo veliko ljudi, ki ravno tako hrepenijo po pozornosti drugih. To so glasni posamezniki, ki vedno želijo imeti zadnjo besedo v družini, med sorodniki, prijatelji. Želijo biti tisti, ki jih drugi vedno vprašajo za mnenje, ki imajo odgovore na vsa vprašanja ali pa vsaj želijo zaključiti vsako temo pri omizju. Vsi poznamo koga, ki najbolj pozna določeno področje, ima največ izkušenj v večini obravnavanih tem, je najboljši v svojem poklicu in večini drugih del, lahko je tudi največja žrtev sistema, z največ boleznimi, najbolj opeharjen od države, politike, krajevnih skupnosti …

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2020 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media