Na premoženjska in druga pravna vprašanja odgovarja mag. Janez Tekavc 

Na premoženjska in druga pravna vprašanja odgovarja:
Janez Tekavc

Dobro je vedeti | maj '20

VRAČILO PO SPLETNEM NAKUPU

Bralka je v spletni trgovini kupila sesalnik, ki pa je že po nekaj dneh nehal delati. Prodajalec je pripravljen vrniti kupnino, vendar zahteva, da mu bralka pošlje sesalnik nazaj, za kar pa bi morala plačati dokaj visoko poštnino, s čimer se ne strinja.

Nakup v spletni trgovini je po pravni definiciji nakup na daljavo. Pri tem ima kupec pravico v 14 dneh obvestiti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Seveda pa v tem času ne sme uporabljati kupljenega, le toliko, da preveri lastnosti izdelka. Če bi bralka na primer kupila obleko, bi jo lahko samo pomerila.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media