Živeti na račun brezbrižnega smetenja someščanov

Prosti čas | jul. '20

Ni nujno, da je brskanje po zabojnikih za smeti sramotno, kot je to praviloma pri nas. Po vsem svetu je namreč vse več ljudi z družbeno priznanimi »uglednimi« poklici in položaji, ki po smeteh brskajo iz svojega prepričanja, saj nasprotujejo pretiranemu potrošništvu, pohlepu, materializmu in konformizmu današnje družbe.

»Bejž!« je zahropel možakar, ki je premetaval smeti v zabojnikih stanovanjskega naselja v ljubljanskih Kosezah, ko sem se mu približal in ga pobaral, ali je našel kaj uporabnega. Ko je videl, da mu nisem konkurenca, da sem le sprehajalec s psom, se je spet »potopil« v zabojnik. Iz njega je privlekel še lepo ohranjene ženske čevlje, potem pa je pogledal v tistega z organskimi odpadki. »Jeb…ti, nič ni,« je zagodrnjal, potem pa se opravičujoče obrnil k meni in preklel svojo majhno penzijo, nato pa dodal, da ljudje, ki imajo preveč denarja, mečejo stran veliko uporabnih stvari. »Po sadje in zelenjavo grem običajno na tržnico, tam trgovci zavržejo kar nekaj tega, jabolko je morda malo obtolčeno ali pa je kakšen list zelenjave že malo nagnit, pa ni več primerno za prodajo,« se je počasi razgovoril, ko je videl, da ga ne gledam ponižujoče, ker brska po odpadkih.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media