Na vprašanja s področja pacientovih pravic odgovarja mag. Boštjan J. Turk

Dobro je vedeti | jul. '20

PRITOŽBA NAD RAVNANJEM ZDRAVNICE

Bralka je zelo razočarana zaradi obnašanja njene osebne zdravnice. Ko je bilo najhujše obdobje epidemije že za nami, jo je večkrat poklicala, da ji svetuje glede zdravil, a ni imela nikoli časa zanjo. Sprašuje, kam se lahko pritoži nad njenim ravnanjem.

Številni zdravniki so v zadnjih treh mesecih delali pod hudo obremenitvijo, a to še ne opravičuje obnašanja, ki ste ga opisali. Gre namreč za kršitev osnovnega bontona, temeljnih poklicnih standardov in tudi zakona.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media