Na premoženjska in druga pravna vprašanje odgovarja mag. Janez Tekavec

Na premoženjska in druga pravna vprašanja odgovarja:
Janez Tekavc

Dobro je vedeti | jun. '21

 PLAČILO STROŠKOV SERVISA KLIMATSKE NAPRAVE

Bralca pišeta, da sta pred več kot petimi leti kupila klimatsko napravo, ki pa jo je bilo treba že večkrat popravljati. Klimatska naprava se je tudi letos pokvarila in ponovno sta jo peljala na servis. S servisa so ju obvestili, da je naprava popravljena, vendar zahtevajo, da pred ponovno montažo plačata za popravilo. 

Bralca sta v tem primeru potrošnika, kar pomeni, da imata glede uveljavljanja napak na napravi več možnosti, kot bi jih imela, če bi bila na primer poslovna subjekta. Potrošnik ima namreč možnost, da pri tovrstni napravi uveljavlja tako pravice iz naslova odgovornosti za stvarne napake kot tudi pravice iz naslova garancije za brezhibno delovanje tehnične naprave.

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2024 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media